среда, 31 марта 2021 г.

  Завдання під час дистанційного навчання 1 квітня четвер

9а,в всесвітня історія тема" Утворення військово- політичних блоків". Опрацювати параграф №29 стр.164-166(п.1-3) переглянути відео тут.

10 в історія України тема "Карпатська Україна" опрацювати стр.238-240 переглянути відео тут Письмове завдання на стр.241 №4 виконують і мені відправляють до 15.00 ( Барановський С. Шумлянська М., Костенко О., Ясінська Я., Ковалів К. Бобрушко В.)

10б історія України тема "Узагальнення" За 45хв. виконайте тестові завдання і відправте мені на електронну адресу elenauntilova191@gmail.com 

10 Б  історія України

1.Жертвою якої репресивної акції став С. Єфремов?

Асправи «Спілки визволення України» Б«Шахтинської справи»

ВГолодомору  Г«Закону про п’ять колосків»

2. Установіть відповідність між визначеннями та поняттями, що характеризують соціально-економічне життя УСРР в 1920–1930-х рр.

1об’єднання селянських господарств у великі підприємства шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту та худоби

2створення великого машинного виробництва в усіх галузях господарства, насамперед у промисловості

3тверда норма обсягів натурального відрахування державі частки продукції, виробленої селянськими господарствами

4форма господарювання в державних підприємствах на основі фінансової самостій ності в умовах збереження централізованого керівництва

А«госпрозрахунок»

Б«індустріалізація»

В«денаціоналізація»

Г«продподаток»

Д«колективізація»

3.Результатом здійснення якої політики є подані нижче дані?
«Індекс фізичного обсягу промислової продукції в СРСР у 1937 р., порівняно з рівнем 1913 р., склав 820, у США — 154, Німеччині — 119, Великій Британії — 110, Франції — 101. За обсягами виробництва СРСР із п’ятого місця в світі у 1928 р. перейшов на третє у 1932 р., у 1937 р. — на друге…»

Атехнічна перебудова

Бфорсована індустріалізація

Впромисловий переворот

Гтехнологічна реконструкція

4.Що було характерним для культурного життя України в 1930-ті рр.?

Астворення творчих літературно-мистецьких об’єднань

Бзапровадження загальної обов’язкової середньої освіти

Внасадження єдиного творчого методу — «соціалистичного реалізму»

Гвигнання нелояльних до радянської влади митців за кордон

5.Укажіть особливості процесу індустріалізації, здійснюваної в Україні в другій половині 1920–1930-х рр.

1децентралізація управління галузями промисловості та будівництва

2побудова та реконструкція великих промислових об’єктів

3розширення прав підприємств у виробництві та збуті готової продукції

4нерівномірність процесу модернізації промислового потенціалу республіки

5пріоритетний розвиток галузей легкої промисловості

6поява в промисловому комплексі республіки нових галузей

6.Фундатором національного кінематографа, автором шедеврів світового рівня «Звенигора», «Арсенал», «Земля» був

АГ.Юра.

БЛ. Курбас.

ВМ.Бойчук.

ГО. Довженко.

7.Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання. «Експропріація непродуктивних класів, анулювання боргів, зосередження доходів від промисловості, держторгівлі (внутрішньої і зовнішньої) і всієї кредитної системи в руках держави і т. ін. — самі по собі дають можливість такого нагромадження всередині країни, яке забезпечує необхідний для соціалістичного будівництва темп розвитку індустрії». В уривку вказано на

Апричини індустріалізації.

Бджерела індустріалізації.

Внаслідки індустріалізації.

Гетапи індустріалізації.

8.Про який судовий процес йдеться в цитованому документі: «На лаву підсудних сіло 45 осіб: академіки, професори, лікарі, священики, письменники, студенти та викладачі вищої школи, вчителі. Основним обвинувачуваним влада зробила віце-президента ВУАН С. Єфремова. Звинувачувальний вирок зайняв кілька номерів столичної газети «Вісті ВУЦВК»?

Асправу «Промпартії»

Б«Шахтинську справу»

Всправу «Спілки визволення України»

Гсправу «Українського національного центру»

9.Укажіть наслідки суцільної колективізації, здійснюваної в Україні в 1930-х рр.

1утвердження державної власності на засоби виробництва в сільському господарстві

2стрімке зростання сільськогосподарського виробництва та матеріального добробуту колгоспного селянства

3запровадження госпрозрахунку, товарно-грошових відносин між державою та колгоспами й радгоспами

4«прикріплення» селян до сільської місцевості (колгоспів) безпаспортним статусом

5багатомільйонні демографічні втрати, підрив і деградація продуктивних сил села

6розширення мережі селянських збутових, споживчих, кредитних спілок і товариств

10.Другу п’ятирічку в СРСР було проголошено «безбожною п’ятирічкою», «п’ятирічкою знищення релігії». Який із відомих храмів часів Київської Русі зруйновано в цей період?

АСобор Святої Софії в Києві

БМихайлівський Золотоверхий собор у Києві

ВУспенський собор Києво-Печерської лаври

ГСпасо-Преображенський собор у Чернігові

11.У яких уривках із історичних джерел відображено особливості соціально-економічного життя України в 1930-х рр.?

1.     «...У всіх колгоспах, які не виконали плану хлібозаготівель, в п’ятиденний строк вивезти всі без винятку наявні колгоспні фонди, у тому числі і насіннєвий, в рахунок виконання плану хлібозаготівель...»

2.     «...Завдання семирічки в галузі сільського господарства ми зможемо виконати за п’ять років... Розрахунки показують, що посіви кукурудзи повинні орієнтовно складати 9 — 10 млн га і рівнятися приблизно половині всієї площі зернових...»

3.     «Продукція соціалістичної індустрії України зросла більш як удвоє. Почали діяти нові величезні підприємства (Запорізький комбінат, Новокраматорський машинобудівний завод, Криворізький металургійний завод)...»

А1, 2

Б1, 3

В2, 3

Г1, 2, 3

Начало формы

 

12.У якому уривку з історичних джерел відображено досягнення промисловості України за роки перших п’ятирічок?

А«Наша промисловість зростає нечуваними кроками. Ми збудували Краматорський машинобудівний, Харківський тракторний заводи. Все це переконує, що боротьба за соціалізм захоплює мільйони ентузіастів».

Б«…Темпи промислового розвитку Західної України були вищими, ніж на сході УРСР. …Тут споруджено понад 2,5 тис. великих і середніх промислових підприємств».

В«Реконструйовано легку та харчову промисловості, ліквідовано їх відставання від чорної металургії за рівнем капіталовкладень. Ці галузі увійшли в ряд передових галузей соціалістичного господарства».

Г«З метою покращення управління промисловістю визнано за необхідне ліквідувати ради народного господарства і повністю підпорядкувати підприємства загальносоюзним і республіканським міністерствам за галузевим принципом».

13.Уривок джерела, у якому схарактеризовано часи Голодомору: «Урожай у нас був хороший, але радянська влада, «заготовляючи» наш хліб, до тих пір доводила свої плани й завдання до нас, до поки не залишились [ми] без фунта хліба», можна використати для пояснення його

Апричин.

Бпередумов.

Взначення.

Гмети.

14.Яке з поданих понять є зайвим в цьому логічному ланцюжку: «Союз визволення України», «Шахтинська справа», «Спілка визволення України», «Український національний центр»?

А«Союз визволення України»

Б«Шахтинська справа»

В«Спілка визволення України»

Г«Український національний центр»

15.Укажіть галузь культури, у якій у 1930-х роках плідно працювали М. Бойчук, І. Їжакевич, Ф. Кричевський, М. Самокиш.

Атеатр

Блітература

Вмузика

Гживопис

Начало формы

16.Установіть відповідність між представником української культури та науки 1920-х рр. і його характеристикою.

Представник

1О. Довженко

2Г. Юра

3А. Кримський

4М. Бойчук

Характеристика

Ахудожник-монументаліст

Бархітектор

Вкінорежисер

Гсходознавець

Дтеатральний режисер

17.Установіть відповідність між подією та роком, коли вона відбулася.

Подія

1початок насильницької колективізації

2судовий процес у справі «Спілки визволення України» (СВУ)

3початок політики «коренізації»

4судовий процес у «Шахтинській справі»

Рік

А1923 р.

Б1925 р.

В1928 р.

Г1929 р. .

Д1930 р

На другому уроці опрацюйте параграф 28 (пункт 1-2) перегляньте відео тут

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий