вторник, 20 сентября 2016 г.

Шановні учні 10 класу!
На наступний урок з всесвітньої історії пропоную теми навчальних проектів:
1.     Життя на фронті і втилу під час Першої світової війни
2.     Ставлення населення до війни.
3.     Зброя Першої світової війни
4.     Верденська битва, це героїчна сторінка європейськї історії чи трагедія, що спіткала німців і французів?
5.     Чи вважаєте Ви, що Перша світова війна була фатально невідворотною?

При представленні результатів проекту бажано дотримуватись наступних правил:
·         Кожна група готує усне повідомлення і протягом 4-5 хвилин подає найважливішу інформацію про один із етапів вирішення проблеми, використовуючи для цього демонстраційний стенд та папку документів;
·         Під час представлення необхідно у загальних рисах викласти зміст стенду та папки документів;
·         У процесі презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали, які допоможуть краще сприймати матеріали, що містяться у папці документів;
·         У представленні проекту доцільно брати участь усім членам групи, буде переконливим свідчення того, що учні всі разом працювали над ним;
·         Учні повинні надавати найважливішу інформацію та наводити чіткі аргументи, говорити вільно і невимушено, уникаючи механічного читання тексту;
·         Під час виступу можна використовувати заздалегідь підготовлені нотатки, але не бажано ними користуватися, відповідаючи на запитання;
·         Представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, що розміщені на стенді або знаходяться у папці документів.

Критерії оцінювання проекту
·         Значущість і актуальність висунутих проблем.
·         Коректність пропонованих методів дослідження отриманих результатів.
·         Активність учасників проекту відповідно до їх індивідуальних можливостей.
·         Характер відносин і взаємодопомоги учасників.
·         Глибина проникнення в проблему, використання знань з інших галузей.
·         Уміння аргументувати свої висновки, відповідати на запитання опонентів, лаконічність і аргументованість відповідей членів групи.
·         Завершеність (Чи містить кожен розділ зібраних матеріалів достатню кількість інформації, необхідної для вирішення проблеми? Чи не включені зайві матеріали?).
·         Зрозумілість (Чи розміщені матеріали логічно? Чи форма представлення найважливіших матеріалів та аргументів забезпечує розуміння їхнього змісту?).
·         інформативність (Чи достовірною та перевіреною є інформація? Чи зібрана важлива інформація для розуміння проблеми?).
·         Доказовість (Чи доповнюють документи основні тези кожного розділу? Чи використовували учні надійні, вірогідні та різноманітні джерела інформації?).
·         Наочність (Чи відображають наочні матеріали специфіку теми? Чи інформативні вони? Чи є у кожного матеріалу назва або підпис?).
·         Естетика оформлення результатів виконаного проекту.
Бажаю успіхів!



Комментариев нет:

Отправить комментарий