Шановні учні 10 класу!
На наступний урок з всесвітньої
історії пропоную теми навчальних проектів:
1.
Життя на фронті і
втилу під час Першої світової війни
2.
Ставлення населення
до війни.
3.
Зброя Першої світової
війни
4.
Верденська битва, це
героїчна сторінка європейськї історії чи трагедія, що спіткала німців і
французів?
5.
Чи вважаєте Ви, що
Перша світова війна була фатально невідворотною?
При представленні результатів проекту бажано дотримуватись наступних
правил:
·
Кожна група готує усне повідомлення і протягом 4-5 хвилин подає
найважливішу інформацію про один із етапів вирішення проблеми, використовуючи
для цього демонстраційний стенд та папку документів;
·
Під час представлення необхідно у загальних рисах викласти зміст стенду та
папки документів;
·
У процесі презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали,
які допоможуть краще сприймати матеріали, що містяться у папці документів;
·
У представленні проекту доцільно брати участь усім членам групи, буде
переконливим свідчення того, що учні всі разом працювали над ним;
·
Учні повинні надавати найважливішу інформацію та наводити чіткі аргументи,
говорити вільно і невимушено, уникаючи механічного читання тексту;
·
Під час виступу можна використовувати заздалегідь підготовлені нотатки, але
не бажано ними користуватися, відповідаючи на запитання;
·
Представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, що розміщені на
стенді або знаходяться у папці документів.
Критерії оцінювання проекту
·
Значущість і актуальність висунутих проблем.
·
Коректність пропонованих методів дослідження отриманих результатів.
·
Активність учасників проекту відповідно до їх індивідуальних можливостей.
·
Характер відносин і взаємодопомоги учасників.
·
Глибина проникнення в проблему, використання знань з інших галузей.
·
Уміння аргументувати свої висновки, відповідати на запитання опонентів,
лаконічність і аргументованість відповідей членів групи.
·
Завершеність (Чи містить кожен розділ зібраних матеріалів достатню
кількість інформації, необхідної для вирішення проблеми? Чи не включені зайві
матеріали?).
·
Зрозумілість (Чи розміщені матеріали логічно? Чи форма представлення
найважливіших матеріалів та аргументів забезпечує розуміння їхнього змісту?).
·
інформативність (Чи достовірною та перевіреною є інформація? Чи зібрана
важлива інформація для розуміння проблеми?).
·
Доказовість (Чи доповнюють документи основні тези кожного розділу? Чи
використовували учні надійні, вірогідні та різноманітні джерела інформації?).
·
Наочність (Чи відображають наочні матеріали специфіку теми? Чи інформативні
вони? Чи є у кожного матеріалу назва або підпис?).
·
Естетика оформлення результатів виконаного проекту.
Бажаю успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий